Wymiana, Zwrot i Reklamacja

ilość znalezionych towarów:
y

Wymiana towaru

 

  1. Istnieje możliwośc wymiany żle dobranego rozmiaru na inny (jeżeli jest dostępny) lub też można wymienic towar na inny model z dostępnych. Koszt przesyłek w obie strony i ewentualnych różnic w cenie ponosi klient.
  2. Wymianie towaru podlega każdy produkt, będący w stanie niezmienionym, posiadający metki i opakowanie. Podstawą wymiany jest dowód zakupu w postaci paragonu lub FV, jeżeli została wystawiona.
  3. Towar należy przesłać na adres firmy:
Stemar24 Sp. o.o.
ul. Aroniowa 10
64-500 Kepa

do przesyłki proszę dołaczyć formularz wymiany:

link do formularza wymiany

Zwrot towaru

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni bez podania przyczyny (Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).
  2. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, posiadać wszystkie metki oraz opakowanie.
  3. Aby zwrócić towar należy go przesłać wraz z formularzem zwrotu(do pobrania poniżej), dokumentem zakupu(paragon lub FV) na adres firmy:
Stemar24 Sp. o.o.
ul. Aroniowa 10
64-500 Kepa

link do formularza zwrotu towaru

Po otrzymaniu towaru pieniądze zostaną przelane na Państwa konto. Sprzedający gwarantuje zwrot kwoty równej wartości zamówienia po odjęciu kosztów transportu lub pobrania zapłaty. Przesyłki za pobraniem nie są odbierane i wracają do Klienta.

Reklamacje

  1. W przypadku reklamacji towaru Kupujący powinien odesłać uszkodzony towar wraz z dowodem zakupu(paragon lub FV) oraz wypełnionym formularzem reklamacji(do pobrania poniżej) na adres firmy:
Stemar24 Sp. o.o.
ul. Aroniowa 10
64-500 Kepa

link do formularza reklamacji

 

Po otrzymaniu przesyłki wraz ze wszystkimi w/w załącznikami Sprzedający rozpatrzy reklamacje w ciągu 14 dni.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel